در دوره ساسانی تا حد امکان از تنبیه بدنی برای دانش آموزان خطا کار خودداری میشد و شخص خطا کار مجبور بود کارهای عام المنفعه مانندکاشت و نگهداری از درختان را انجام دهد.

در دوره ساسانی تا حد امکان از تنبیه بدنی برای دانش آموزان خطا کار خودداری میشد و شخص خطا کار مجبور بود کارهای عام المنفعه مانندکاشت و نگهداری از درختان را انجام دهد.
http://avayeyoones.ir/?p=92



























Saturday, 27 June , 2026