بعد از دستور توقیف فردوسی‌پور، صداوسیما شکایت کرد و خواستار تعقیب مدیر فیلیمو شد.

آوای یونس ؛ مدیر فیلیمو از دریافت ابلاغیه شکایت صداوسیما خبر داد.

 

محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیر فیلیمو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اکنون ابلاغیه شکایت صداوسیما رو دریافت کردم. معاون آن سازمان از قوه قضاییه تقاضای تعقیب بنده به دلیل پخش مسابقات فوتبال و پخش جوکر، آکتور، رهایم کن، سقوط و سه سریال دیگر رو به همراه حذف این سریال‌ها از فیلیمو داشته!

شاکی اصلی ما صداوسیماست نه چیزی به نام ساترا. رقیبی که نظارت، داوری و انحصار رو باهم می‌خواد!

 

.