آوای یونس ؛ در حالی که شنیده‌ها از پایتخت در روزهای گذشته از سفر رئیس‌جمهور به گیلان برای افتتاح راه آهن رشت-کاسپین در روز جمعه حکایت داشت، بر طبق آخرین اطلاعات به نظر می‌رسد در پی عدم اتمام مراحل فنی این پروژه، سفر رئیسی به گیلان فعلا به تعویق افتاده است. انتظار است که سرعت‌دهی به روند […]

آوای یونس ؛ در حالی که شنیده‌ها از پایتخت در روزهای گذشته از سفر رئیس‌جمهور به گیلان برای افتتاح راه آهن رشت-کاسپین در روز جمعه حکایت داشت، بر طبق آخرین اطلاعات به نظر می‌رسد در پی عدم اتمام مراحل فنی این پروژه، سفر رئیسی به گیلان فعلا به تعویق افتاده است.

انتظار است که سرعت‌دهی به روند کُند پیشرفت پروژه راه آهن رشت-کاسپین در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد تا در هفته‌های آتی شاهد حضور ابراهیم رئیسی در گیلان باشیم.

گفتنی است اولین سفر رئیس دولت سیزدهم به گیلان به بهمن‌ سال ۱۴۰۰ بر‌می‌گردد. سفری که وعده‌های زیادی برای ساخت و تکمیل پروژه‌های متعدد و بهبود زندگی مردم و کشاورزان گیلان داده شد اما با عدم تحقق بسیاری از آن وعده‌ها، به خصوص با ضعف مدیریت کلان استان، سفر دوم رئیسی به گیلان چندین بار به تعویق افتاده است.