آوای یونس به نقل از به گزارش روابط عمومی هیات قایقرانی استان گیلان ؛ مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد. ۶۸ ورزشکار از استان‌های ورزشکارانی از استان‌های گیلان، تهران الف‌و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری‌، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان ، خراسان رضوی، […]

آوای یونس به نقل از به گزارش روابط عمومی هیات قایقرانی استان گیلان ؛ مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد. ۶۸ ورزشکار از استان‌های ورزشکارانی از استان‌های گیلان، تهران الف‌و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری‌، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان ، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور دارند. با برگزاری رقابت های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم های برتر مشخص شدند. در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد. بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

از تیم گیلان در کایاک یکنفره ۱۰۰۰متر زیر۲۳ سال عباس حسینی مدال طلا

کایاک یکنفره ۵۰۰متر زیر۲۳ سال یزدان زراعت کار مدال طلا

کایاک دونفره ۵۰۰متر زیر ۲۳سال داریوش محمدی و عباس حسینی مدال طلا

کانو یکنفره ۱۰۰۰متر زیر ۲۳سال محمد عباسی مدال طلا

کانو یکنفره ۵۰۰متر زیر ۲۳سال سینا شکوری مدال نقره

کانو دونفره ۵۰۰متر زیر ۲۳سال محمد عباسی و سینا شکوری مدال طلا

کایاک یکنفره ۱۰۰۰متر جوانان ابوالفضل جنتی مدال طلا

کایاک یکنفره ۵۰۰متر جوانان محراب آسایش خورشید مدال طلا

کایاک دونفره ۵۰۰متر جوانان یاسین نقوی و محراب آسایش خورشید مدال نقره

کانو یکنفره ۱۰۰۰متر جوانان ارشیا اقلیمی مقام چهارم کانو یکنفره ۵۰۰متر جوانان ارشیا اقلیمی مقام ششم گفتنی است تیم گیلان به سرمربیگری الیاس اقلیمی و سرپرستی کوروش نقوی در این مسابقات حضور یافتند .