فرماندار شهرستان رودبار در دیدار فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با وی: نقش پلیس راهنمایی و رانندگی در روانسازی و کاهش حجم ترافیک در سطح شهرستان بسیار موثر است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: سرهنگ دوم وهاب زاده فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار باحضور در فرمانداری رودبار با طهمورث […]

فرماندار شهرستان رودبار در دیدار فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با وی: نقش پلیس راهنمایی و رانندگی در روانسازی و کاهش حجم ترافیک در سطح شهرستان بسیار موثر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: سرهنگ دوم وهاب زاده فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رودبار باحضور در فرمانداری رودبار با طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای تامین این شهرستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار شهرستان رودبار گفت: نقش پلیس راهنمایی و رانندگی و مجموعه انتظامی در روانسازی و کاهش حجم ترافیک با مدیریت میدانی فرمانده انتظامی شهرستان بسیار موثر است.

وی افزود: در ایام تعطیلات بیش از ۷۰ درصد مسافران از مسیر شهرستان رودبار به استان گیلان سفر میکنند که این مهم سبب حجم سنگین و بعضا فوق سنگین ترافیک در شهرستان میشود.

عموپور یاد آور شد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در تعطیلات به صورت میدانی و شبانه روزی درحال تلاش برای روان‌سازی بار ترافیکی هستند که اینجانب همواره قدردان زحمات آنان هستم.

مقام عالی دولت در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: تسریع در تکمیل باقیمانده پروژه آزادراه در محدوده رودبار مورد تاکید مسئولین شهرستان و شخص استاندار گیلان است و امیدواریم تا قبل از تعطیلات پایان سال تکمیل شود.