از «گاندو» سوءاستفاده شد | جن و موجودات نادیدنی را در «ناریا» نمایش می‌دهیم 21 اردیبهشت 1404

جواد افشار، کارگردان سریال های تلویزیونی؛
از «گاندو» سوءاستفاده شد | جن و موجودات نادیدنی را در «ناریا» نمایش می‌دهیم

جواد افشار که به عنوان کارگردان پُرکار تلویزیون این روزها سریال «ناریا» را روی آنتن دارد معتقد است: باید در تلویزیون همگرایی و وحدت فکری بین همه نگاه‌های متفاوت شکل بگیرد.» او که سال‌های اخیر سریال پُربحث «گاندو» را در تلویزیون ساخت، درباره اینکه آیا ساخت این مجموعه ادامه‌دار خواهد بود، می‌گوید که «گاندو» اثری ارزشمند بود که از آن سوءاستفاده شد!

فرهنگی - پایگاه خبری ،تحلیلی آوای یونس
چیزی یافت نشد !