جواد افشار، کارگردان سریال های تلویزیونی؛
از «گاندو» سوءاستفاده شد | جن و موجودات نادیدنی را در «ناریا» نمایش میدهیم
جواد افشار که به عنوان کارگردان پُرکار تلویزیون این روزها سریال «ناریا» را روی آنتن دارد معتقد است: باید در تلویزیون همگرایی و وحدت فکری بین همه نگاههای متفاوت شکل بگیرد.» او که سالهای اخیر سریال پُربحث «گاندو» را در تلویزیون ساخت، درباره اینکه آیا ساخت این مجموعه ادامهدار خواهد بود، میگوید که «گاندو» اثری ارزشمند بود که از آن سوءاستفاده شد!
10 اردیبهشت 1404
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:
کشف گورستانی با قدمت بیش از ۳ هزار سال در رشت | وجود سکونت از هزاره اول پیش از میلاد!
02 اردیبهشت 1404
کارگردان پایتخت:
تنابنده هرچه قدر گرفته باز هم کم است | حضور خرس بار دراماتیکی زیادی داشت
فرهنگی - پایگاه خبری ،تحلیلی آوای یونس
چیزی یافت نشد !



























Saturday, 27 June , 2026