آوای یونس ؛ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، در گفتگویی در خصوص اقدامات و پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ لغایت پایان ۱۴۰۲، تعداد ۲۹ پروژه با اعتبار هزینه شده ۲۹۲ میلیارد تومان و مساحت ۱۳۶۴۳۴متر مربع از محل اعتبارات […]

آوای یونس ؛ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، در گفتگویی در خصوص اقدامات و پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ لغایت پایان ۱۴۰۲، تعداد ۲۹ پروژه با اعتبار هزینه شده ۲۹۲ میلیارد تومان و مساحت ۱۳۶۴۳۴متر مربع از محل اعتبارات ملی- نفت و استانی به بهره برداری رسید.

آرمان در زمینه پروژه‌ها گفت: همچنین در طی این بازه زمانی ۷ استخر شنا با اعتبار ۵ میلیارد تومان راه اندازی گردید. تعداد ۹۹ باب خانه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تجهیز و به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد:تجهیز و نوسازی ۴۰ مکان ورزشی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان صورت گرفت.

آرمان خاطر نشان کرد: تعمیر و تجهیز استادیوم عضدی شامل چمن طبیعی، نصب صندلی، جایگاه تماشاچیان و …) با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان انجام شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص تعداد پروژه‌های هر شهرستان عنوان کرد: شهرستان‌های آستارا ۲ پروژه، آستانه اشرفیه یک پروژه، املش یک پروژه، بندر انزلی یک پروژه، تالش یک پروژه، شهرستان رشت ۶ پروژه، رضوانشهر ۱، رودبار سه پروژه، رودسر ۲ پروژه، سیاهکل یک پروژه، شفت یک پروژه، صومعه سرا ۵ پروژه، فومن ۲ پروژه و لنگرود دو پروژه بود که به بهره برداری رسید.
وی در پایان گفت: ۳۷ پروژه نیمه تمام با اعتبار لازم ۷۳۸ میلیارد تومان در استان گیلان در دست احداث می‌باشد.